Reklamacje i zwroty

 Wszystkie produkty oferowane w sklepie internetowym Aromatika są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na polski rynek. Może się jednak zdarzyć, że z jakiegoś powodu otrzymają Państwo produkt niezgodny z zamówieniem. Ponieważ wartością nadrzędną jest dla nas satysfakcja Klienta, w przypadku stwierdzenia niezgodności produktu z przesłanym formularzem lub fakturą, obecnością wad technicznych dostarczonego towaru lub uszkodzeń przesyłki powstałych podczas transportu, odbiorcom przysługuje prawo do reklamacji. W takim wypadku prosimy o bezzwłoczny kontakt w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji i ustalenia dalszego trybu postępowania. O ile nie zostanie uzgodnione inaczej, Klient odsyła towar na własny koszt wraz pisemnym opisem wady i dołączoną fakturą VAT. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji koszt ten zostanie mu zwrócony na wskazane konto bankowe.

Zgodnie z ustawą z dnia 2000-03-02 o ochronie praw konsumentów (Dz.U.z 2000r Nr 22 poz.271 z późniejszymi zmianami) Klientowi przysługuje również prawo zwrotu zakupionego towaru w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki oprócz wyjątków o których mowa w art. 10 ust. 3. Warunkiem przyjęcia zwrotu jest odesłanie nam zakupionego towaru w stanie niezmienionym (w nieuszkodzonym opakowaniu, bez śladów użytkowania), z dowodem zakupu. Zwrot należności za zwrócone towary, po potrąceniu całkowitych kosztów przesyłki, nastąpi w terminie 7 dni od daty otrzymania zwrotu na wskazane przez Państwa konto bankowe.


Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 30 stycznia 2003 r. w sprawie terminów zawiadomienia sprzedawcy o stwierdzeniu niezgodności towaru żywnościowego z umową, zastrzeżenia co do jakości towaru trzeba przekazać sprzedawcy niezwłocznie w terminie 3 dni od daty sprzedaży lub otrzymania produktuW tym przypadku prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny - nasi pracownicy przekażą odpowiednie informacje, co do możliwości zwrotu. Przepis ten nie dotyczy produktu zwracanego z powodu wady jakościowej lub niewłaściwego wydania.

Zwrot nadpłat

Zwroty nadpłat Klientów wykonywane są w ciągu 14 dni roboczych od potwierdzenia przez pracownika firmy Aromatika decyzji o dokonaniu zwrotu lub od momentu wystawienia korekty faktury.
 

Szybkie płatności internetowe

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Zaloguj się

Newsletter

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

Cenniki do pobrania

Odwiedź nasz BLOG

Sklep jest w trybie podglądu

© 2017 Aromatika Adam Iwańczuk

Wszystkie opisy mają charakter wyłącznie informacyjny. Nie stanowią formy konsultacji lekarskiej. Nie powinny być traktowane jako zalecenia do stosowania danego produktu, a jedynie mają na celu poszerzenie wiedzy czytelnika.

{nocache:2fc66bd6069b5853952a63a6b55ac8ea#0}
Sklep internetowy Shoper.pl