Najczęściej zadawane pytania


1. Jak pakowany jest towar?

Nasze produkty pakowane są w torebki z folii z podwójnym zgrzewem opatrzonej etykietą z podaną nazwą towaru i jego składem, wagą oraz datą przydatności do spożycia , a następnie, na czas transportu, umieszczane w woreczku strunowym. Ponadto towar zabezpieczamy przed przypadkowym uszkodzeniem podczas wysyłki za pomocą grubej warstwy folii bąbelkowej. Ta przygotowany pakunek umieszczany jest, w zależności od wielkości, wagi i wybranego sposobu transpo
rtu, w kopercie bąbelkowej lub kartonie.


2. Jak szybko otrzymam zamówione produkty?

Dokładamy wszelkich starań, by każde zamówienie realizowane było jak najszybciej. Zazwyczaj na przygotowanie i wysyłkę paczki potrzebujemy 24h od momentu zaksięgowania wpłaty. Ostateczny czas dostawy zależy od wybranego przewoźnika. Dla przesyłek kurierskich wynosi 1 dzień roboczy,  dla listów i paczek priorytetowych - 48h, dla E-przesyłek 72h i dla listów i paczek ekonomicznych - do 7 dni roboczych (choć w regulaminie Poczty Polskiej zastrzega się termin 14 dni).


3.  Czy produkty oferowane w sklepie mają atesty?

Wszystkie produkty oferowane w sklepie internetowym Aromatika mają niezbędne atesty i dopuszczenia do sprzedaży. Posiadają również pozytywne opinie od użytkowników, którzy osobiście sprawdzili skuteczność ich działania.


4. Czy jest możliwość negocjacji cen?


Ceny produktów podane w sklepie są cenami ostatecznymi. Dla stałych Klientów prowadzimy program lojalnościowy, który umożliwia uzyskanie rabatu po spełnieniu warunków podanych w Regulaminie sklepu.


5. Czy można zwrócić zamówiony produkt?


Każdy zamawiający ma prawo odstąpienia od umowy kupna/sprzedaży zamówionych produktów w ciągu 10 dni od daty otrzymania paczki. Zwrotu należy dokonać na własny koszt odsyłając produkt łącznie z dowodem zakupu. Odsyłany produkt musi być nieużywany i posiadać oryginalne opakowanie.


6. Ile czasu czeka się na zwrot pieniędzy za odesłany produkt?


Informacje takie zawarte są w Regulaminie sklepu. Jeśli produkt spełnia podstawowe kryteria to jest to termin 7-10 dni od otrzymania przesyłki.



7. Otrzymałem niekompletną przesyłkę lub towar niezgodny z zamówieniem.

Staramy się jak najszybciej i jak najlepiej zrealizować każde zamówienie, bo naszym nadrzędnym celem jest satysfakcja Klienta z zawartej transakcji. Jeśli po otrzymaniu paczki okaże się, że z jakiegoś powodu jej zawartość nie odpowiada zamówieniu, prosimy o bezzwłoczny kontakt telefoniczny lub mailowy w celu wyjaśnienia sprawy. Proszę pamiętać, że kluczowym czynnikiem jest tu czas - nadmierna zwłoka może sprawić, że nie będziemy w stanie pozytywnie rozpatrzeć reklamacji.


8. Czy dane podane przy logowaniu się do sklepu są gdzieś udostępniane?

Wszystkie dane osobowe naszych Klientów przetwarzane są przez nas wyłącznie w celu realizacji zamówienia. Więcej informacji znajduje się na stronie poświęconej Polityce prywatności.

Szybkie płatności internetowe

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Zaloguj się

Newsletter

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

Cenniki do pobrania

Odwiedź nasz BLOG

Sklep jest w trybie podglądu

© 2017 Aromatika Adam Iwańczuk

Wszystkie opisy mają charakter wyłącznie informacyjny. Nie stanowią formy konsultacji lekarskiej. Nie powinny być traktowane jako zalecenia do stosowania danego produktu, a jedynie mają na celu poszerzenie wiedzy czytelnika.

{nocache:2fc66bd6069b5853952a63a6b55ac8ea#0}
Sklep internetowy Shoper.pl